Elite Solutions mění svůj název i vizuální identitu
Reklamní agentura Elita Solutions se přejmenovává na Elita btw. Spolu
s tím mění i svou vizuální identitu.
Reklamní agentura Elita Solutions se přejmenovává na Elita btw. Spolu
s tím mění i svou vizuální identitu.
Pořadatel konferencí Blue Events mění po 30 letech svou vizuální
identitu. Připravilo ji Studio Najbrt.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Růžový slon sjednocuje značku pro širší publikum i kvůli expanzi do
zahraničí.
Městská část Praha 6 představila nový vizuální styl od studia ReDesign.
Designéři zaměnili písmeno Ú ve slově Ústecký za symbol úsměvu
s mrkajícím okem jako čárkou.
Nové logo skupiny Mall symbolizuje postupující integraci s polským
Allegrem.
Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web
a claim.
Novou vizuální identitu ukazují v kampani Bezrealitky. Zároveň tak
chtějí představit šíři svých služeb.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.