Hostingová platforma Webglobe spouští brandovou kampaň
V nové kampani se chce Webglobe profilovat jako průvodce podnikatelů na
cestě k online úspěchu.
V nové kampani se chce Webglobe profilovat jako průvodce podnikatelů na
cestě k online úspěchu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
E-shop Designovynabytek.cz nově vystupuje pod značkou Momenti. Nový název a
strategii představuje i reklamní kampaní.
Židovské muzeum v Praze plánuje novou vizuální identitu, vyhlašuje proto
otevřenou výzvu pro grafické designéry.
Supraphon mění svou brand identitu, logo, web a spolu s tím i vizi. Chce se
přiblížit mladým.
Tváří české cyklistické značky Pells se stává snowboardcrossařka Eva
Adamzcyková.
Studenti Střední uměleckoprůmyslové školy v Uherském Hradišti se mohli
podílet na redesignu loga značky Let Kunovice.
# Aktuality # Retail # Marketing
Green Butik, zaměřující se na ekologicky šetrné oblečení, mění po
10 letech svou vizuální identitu. Otevřel již čtvrtou prodejnu a plánuje
expanzi do Polska.
Festival Dvořákova Praha 2025 představil novou vizuální identitu
i program letošního ročníku.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální
proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log
jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a
modernějšímu vzhledu.
Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je
opět Jana Krchová.