Vítězem Czech Top Shop se stala prodejna Super zoo
Vítězem prvního ročníku soutěže Visa Czech Top Shop je prodejna Super zoo
na pražském Zličíně.
Vítězem prvního ročníku soutěže Visa Czech Top Shop je prodejna Super zoo
na pražském Zličíně.
# Aktuality # Internet & Mobil
Heureka představila projekt Udržitelný e-shop. Toto označení budou moct
získat firmy, které se zajímají o udržitelný provoz a dopad svého
podnikání.
Kampaní „Seznamte se, Visa“ značka platebních technologií představuje
novou vizuální identitu.
Visa chce novou kampaní motivovat spotřebitele k tomu, aby platili kartou,
prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a
bezkontaktně.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a
skupinu Publicis Groupe.