Visa a Lidl odmění ty, kteří nechtějí tištěné účtenky

Visa a Lidl spouští první společnou kampaň. Soutěží chtějí motivovat zákazníky, aby odmítali tištěné účtenky.

St 10. srpna 2022 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21881/vizula-some-visa-a-lidl_slider

Fullscreen Sdílet

/media/21880/vizula-some-visa-a-lidl

Fullscreen Sdílet

Společnosti Visa a Lidl v srpnu odstartovaly první společnou kampaň. Soutěží chtějí motivovat zákazníky k inovativním způsobům placení. Vyhrát mohou až 10 000 Kč na nákup v prodejnách Lidl. 

Do soutěže se mohou zájemci zapojit během srpna platbou v Lidlu kartou Visa a v Lidl Plus aplikaci zaškrtnutím, že nepotřebují klasické tištěné účtenky. Elektronickou účtenku najdou totiž v již zmíněné aplikaci. Sto vylosovaných výherců získá poukaz na nákup v prodejnách Lidl v hodnotě 10 000 Kč. Dalších devět set zákazníků bude obdarováno poukazem po pěti nebo dvou tisících korunách. 

Kampaň bude k vidění v outdooru, televizi, na internetu a v prodejnách i aplikaci Lidl. Do komunikační podpory kampaně se zapojila také řada českých bank.

Pod kreativou je podepsána agentura Saatchi & Saatchi.

# reklama # kampaň # Lidl # aplikace # Saatchi & Saatchi # Visa # účtenka # papírová účtenka # elektronická účtenka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.