Billa spouští věrnostní kampaň se zavazadly Roncato
Billa nabízí v letní věrnostní kampani zákazníkům cestovní zavazadla
Roncato se slevou.
Billa nabízí v letní věrnostní kampani zákazníkům cestovní zavazadla
Roncato se slevou.
Penny přichází s novou podobou svého věrnostního programu Moje Penny a
s ním i mobilní aplikaci.
Pandemie urychlila využívání aplikací v chytrých telefonech a řetězce
evidují stovky tisíc stažení. Nejvíce mají zákazníci zájem o slevové
kupóny a nákupní seznam.
Lékárenská síť Dr.Max má ve svém věrnostním programu čtyři miliony
registrovaných členů.
Lidl přináší na český trh koncept digitální zákaznické karty Lidl
Plus, její výhody bude možné čerpat napříč 13 evropskými zeměmi.
Nový systém věrnostních karet má cílit na zákazníky individuálně.
„V tuto chvíli probíhá testovací fáze a novinku spustíme na podzim,“
říká Roman Mazák, předseda Družstva CBA CZ.
# Aktuality # Marketing # Retail
Věrnostní karta řetězce Kaufland má tři měsíce od spuštění již přes
milion zákazníků. Benefity bude i nadále rozšiřovat.
# Retail # Aktuality # Marketing
Za první dva týdny od uvedení na trh používá novou věrnostní kartu
Kauflandu 700 tisíc zákazníků a jeho aplikace patří údajně na App Store
a Google Play k nejstahovanějším.