Birell podporuje kampaní z kempu ochucené radlery
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených
radlerů.
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených
radlerů.
Invoitix podnikající v oblasti logistiky a dopravy volí pro svou globální
komunikaci VCCP.
Konto Bariéry v letošních charitativních bězích vybírá prostředky na
bionickou protézu nohy pro Dášu.
Albert se v nové kampani ptá, jaké dopady má jídlo a jeho výroba.
Frisco v kampani ukazuje příležitost, kam vytáhnout koktejlové šaty ze
skříně.
Globální komunikaci značky Pilsner Urquell zajistí agentura VCCP.
Servier v nové kampani vyzývá lidi s vysokým krevním tlakem ke
zdravějšímu životnímu stylu.
UniCredit Bank v nové kampani láká nové zákazníky na 10 % z jejich
plateb za energie, které jim každý měsíc vrátí.
VCCP chce s novou divizí přiblížit značkám a marketérům gaming.
S novou kampaní Birell navazuje na loňskou komunikaci, jež pracovala
s tématem nevyžádaných komentářů.