Člověk v tísni spouští v době OH The Deadly Games
V době olympiády chce kampaní Člověk v tísni poukázat na skutečný boj
na život a na smrt.
V době olympiády chce kampaní Člověk v tísni poukázat na skutečný boj
na život a na smrt.
Blue Style představuje nový komunikační koncept, v němž pracuje s novým
maskotem.
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected
Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
Birell od dubna komunikuje kampaní svou novou řadu Active, s přídavkem
kofeinu a vitamínu B6.
V kampani „Obrať proud“ pivovar Proud představuje svůj nový ležák,
který reaguje na měnící se chuťové preference mladší generace.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve.
Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Na českém trhu představuje VCCP lokální pobočku designového a
produkčního studia Girl&Bear.
Stejně jako na globální úrovni se i o kreativu na českém a slovenském
trhu pro značku Pilsner Urquell postará VCCP.
Dvě české agentury dosáhly na ocenění na evropské soutěži ADCE.
Stříbro přiváží VCCP, bronz Havas.
Albert do své letošní vánoční kampaně obsadil nejen své zaměstnance,
ale i děti z dětského domova.