Notino ve vánočním spotu ukazuje pohodlné nakupování
Notino uvedlo vánoční kampaň na všech trzích, kde je aktivní. Staví na
pohodlném nakupování z domova a Vánoce bez stresu.
Notino uvedlo vánoční kampaň na všech trzích, kde je aktivní. Staví na
pohodlném nakupování z domova a Vánoce bez stresu.
Cestovní kancelář Čedok představila novou kampaň s využitím AI, kterou
podporuje prodej zájezdů do exotických destinací.
Výběr vánočního dárku letos ponechala na klientech, vybrané dárky
pomohly dětem z Thomayerovy nemocnice.
Vánoční vysílání České televize se i letos stalo nejvyhledávanějším
na tuzemském televizním trhu během denního i večerního vysílání.
Průměrný celodenní podíl Televizi Seznam se v období od 24. do
26. prosince dostal na téměř 4,4 % ve skupině 15–69. Byl to čtvrtý
nejlepší výsledek na televizním trhu.
Nejsledovanějším pořadem na Druhý svátek vánoční se stala pohádka
O vánoční hvězdě. Sledovalo ji 1,3 mil. diváků starších 15 let
(podíl 31 %).
Nejen radost ze společných chvil a obdarovávání, ale i klimatická změna
či fotbal se letos dostaly do vánočních reklam ze světa.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku,
jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.
Sledování televize je s náskokem nejoblíbenější vánoční mediální
aktivitou Čechů. Nejčastěji se sledují české pohádky a české filmy,
Nejoblíbenějším titulem je pohádka Tři oříšky pro Popelku.
Knihobot spouští v Praze během Vánoc službu Knihotaxi. Poté co se knihy
prodají, obdrží původní majitelé knih peníze z prodeje.