Vanish v kampani vyzývá k průběžné péči o textil

Vanish chce v nové kampani vybídnout lidi k tomu, aby se průběžně starali o své oblečení.

Po 27. července 2020 17:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13527/vanish_komiks

Fullscreen Sdílet

/media/13527/vanish_komiks

Fullscreen Sdílet

Značka Vanish spustila kampaň na podporu správné péče o textil s výzvou „Dejte oblečení druhou šanci“. Vybízí v ní lidi, aby se průběžně starali o své oblečení, které pak může být následně využíváno i jako nošené. Výsledkem správné péče je tak prodloužení jeho životnosti a možnost dalšího užití, například darováním prostřednictvím kontejnerů na použitý textil Klok.tex. 

Součástí komunikace je rovněž příspěvek značky ve výši tří korun z prodeje každého výrobku na Fond ohrožených dětí a jeho projekt Klokánek. Zároveň je podpořena i produktová linka tekutých odstraňovačů skvrn Vanish Oxi Action.

Kampaň je k vidění v televizi, na internetu, sociálních sítích i v místě prodeje. Její součástí jsou PR aktivity a spolupráce s influencery. Na prodejnách vybraných řetězců je podpořena letáky s komiksem zobrazujícím klíčovou myšlenku kampaně. 

Mediální komunikaci a spolupráci s influencery zajišťuje agentura ADison.

-stk-

# reklama # kampaň # Vanish # Reckitt Benckiser # oblečení # Klokánek # Fond ohrožených dětí

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.