V Sabre Awards bodovala česká kampaň od Ewing PR

V mezinárodní soutěži Sabre Awards zvítězila kampaň „9 proti kolapsu zdravotnictví“.

Pá 10. července 2020 10:05 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/12415/sabreawards

Fullscreen Sdílet

/media/12415/sabreawards

Fullscreen Sdílet

Na mezinárodní soutěži Sabre Awards, v níž měli Češi letos celkem 10 želízek v ohni, zabodovala v kategorii Public Affairs kampaň „9 proti kolapsu zdravotnictví“ od agentury Ewing PR.

Kampaň, jež byla realizována loni v září společně s OSZSP ČR a LOK-SČL, upozorňovala na problémy podfinancování českého zdravotnictví. Zvítězila v konkurenci 1800 projektů přihlášených do letošního ročníku pro region EMEA (Evropa, střední Východ a Afrika). Do finále se probojovalo celkem 400 kampaní. O vítězích rozhodovala porota složená ze 36 profesionálů z oblasti korporátní komunikace a PR. 

Soutěž Sabre Awards vyhlašuje sdružení PRovoke (dříve The Holmes Report). Jde o nejvýznamnější světové ceny v oblasti komunikace s veřejností. Ceny se udílejí pokaždé v jiné zemi, letos proběhlo vyhlašování cen kvůli pandemii covid-19 opakovaně v Londýně.

Přehled všech vítězů naleznete zde. 

-stk-

# komunikace # PR # Sabre Awards # Public Relations # Ewing PR

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.