# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola plánuje přijít do obchodů s vratným sklem
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
Sunar přichází s redesignem obalu své prémiové varianty. Klade důraz na
snadnou manipulaci i recyklovatelnost.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ikea začala nabízet ve svých kavárnách sušenky, které vyrobila
s Biopekárnou Zemanka z kávové sedliny.
Společnost Asahi spustila na LinkedInu kampaň na podporu povědomí o svých
udržitelných aktivitách.
Dm drogerie markt dále rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu
přírody“. Nasazuje brandovanou kampaň či předsunuté výlohy.
Tesco navazuje spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody.
U zaměstnanců, zákazníků i dodavatelů chce zvýšit zájem
o udržitelnější potraviny.
V nové kampani nechává Nestlé nahlédnout do zákulisí produkce
palmového oleje.
Se sloganem „O CO2 jde? se Komerční banka v kampani zaměřuje na tématem
udržitelnosti a klimatické změny.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dalším krokem v oblasti udržitelnosti řetězce Billa je zavádění
nákupních košíků z recyklovaného plastu.
Starbucks zavádí zpoplatnění jednorázových kelímků. Za vybrané peníze
bude sázet stromy.