Twitter zvýšil počet uživatelů, výnosy z reklamy ale klesly

Meziroční třetinový nárůst počtu denních aktivních uživatelů, ale také pětinový pokles výnosů oznámila síť Twitter za druhé čtvrtletí 2020.

Po 27. července 2020 11:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Internet & Mobil

/media/1803/twitter

Fullscreen Sdílet

/media/1803/twitter

Fullscreen Sdílet

Výnosy provozovatele sociální sítě Twitter ve druhém letošním čtvrtletí dosáhly 683 mil. USD a v meziročním srovnání se snížily o 19 %. Důvodem poklesu jsou dopady pandemie na reklamní trh. Reklamní výnosy společnosti klesly ještě o něco více, a to o 23 %. 

Naopak počet denních aktivních uživatelů vystoupal ve druhém čtvrtletí na 186 milionu, což bylo meziročně o 34 % víc.

„Již dříve jsme uvedli, že v prvním čtvrtletí došlo k rozsáhlému ekonomickému snížení a k výraznému pokles globálních výdajů na reklamu v důsledku pandemie o 27% za poslední tři týdny v březnu. Po většinu období Q2 došlo k drobnému zotavení, s výjimkou konce května do poloviny června, kdy mnoho značek zpomalilo nebo pozastavilo výdaje v reakci na občanské nepokoje v USA. Během posledních tří týdnů v červnu se tržby z reklamy meziročně snížily o 15%. Poptávka se postupně zlepšovala,“ popsalo vedení společnosti vývoj v posledních měsících.

-mav-

# reklama # Twitter # investice # sociální síť # výnosy # uživatel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.