Tváří značky Orlane na českém trhu je Tereza Kostková

Francouzská kosmetika Orlane Paris začíná budovat své jméno na českém trhu, pomáhá jí Tereza Kostková.

Út 29. září 2020 15:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14244/orlane_photo

Fullscreen Sdílet

/media/14244/orlane_photo

Fullscreen Sdílet

Francouzská kosmetika Orlane Paris začíná budovat své jméno na českém trhu. Tváří podzimní kampaně značky je herečka Tereza Kostková. Propaguje v ní produkt značky B21Creme Renaissance.

„V České republice postupně budujeme povědomí o značce, a díky nové kampani věřím, že oslovíme i ty, kteří o nás ještě neví. Značka Orlane se specializuje na anti-aging produkty, a i z toho důvodu byl inovovaný krém B21 jasnou volbou pro komunikaci v kampani. Je totiž prvním krémem proti stárnutí vůbec a od roku 1968 vlajkovým produktem značky Orlane,“ vysvětluje Ivana Zachová, general manager značky Orlane v České republice.

Součástí kampaně je 10sekundový spot, dále sponzorský vzkaz a sada fotografií propagujících produkty. Kampaň běží na sociálních sítích, prostřednictvím PR a v printu.

Kampaň připravila agentura Scholz & Friends Praha společně s komunikační agenturou Solootions. Spot režírovala Karen Davidsen pod taktovkou Doit, dále se na vývoji podíleli: Jan Cabalka, Aleks Ver, Napa Records. Fotografie ambasadorky byly pořízeny portrétním fotografem Davidem Tureckým.

-mav-

# reklama # Orlen # Tereza Kostková # Scholz & Firneds # Solootions

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.