Tváří kampaně služby Plakátov se stal Petr Čtvrtníček

Hlavní tváří nové kampaně outdoorové služby Plakátov se stal herec Petr Čtvrtníček.

Čt 8. června 2023 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25050/plakatov_petrctvrtnicek

Fullscreen Sdílet

/media/25050/plakatov_petrctvrtnicek

Fullscreen Sdílet

Plakátov, nabízející online billboardy k pronájmu, spustila kampaň, jejíž tváří je Petr Čtvrtníček. Služba, patřící pod společnost BigMedia, se doposud prezentovala jako „jediný e-shop s billboard“. Nová kampaň se zaměřuje na jednoduchost celého procesu a skutečnost, že pořídit si billboardovou kampaň zvládne opravdu každý. Petr Čtvrtníček se v ní postupně představí v rolích květináře, kuchaře, majitele pneuservisu či majitele pizzerie s rozvážkou. 

„Kampaň je v podstatě reklama na reklamu, což je svým způsobem neobvyklé zadání. I proto jsme se rozhodli pro Petra Čtvrtníčka díky jeho schopnosti vtipně a jednoduše představit v několika desítkách sekund neobvyklou službu či nabídku,“ vysvětluje agentura The Future Bakery, jež je pod konceptem podepsána. 

Nasazena je kampaň od začátku června v televizi, rádiu, outdooru a na internetu.

-stk-

# reklama # kampaň # Petr Čtvrtníček # Future Bakery # BigMedia # Plakátov.cz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.