Tváří kampaně kosmetiky Natava je Jitka Kocurová

Česká značky přírodní a bio kosmetiky Natava spouští novou kampaň, jejíž tváří je Jitka Kocurová. 

Po 17. června 2024 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/hefe5tl1/jitka-kocurová-a-natava

Fullscreen Sdílet

/media/hefe5tl1/jitka-kocurová-a-natava

Fullscreen Sdílet

Tváří nové kampaně značky české přírodní a bio kosmetiky Natava se stala herečka a někdejší finalistka Miss ČR Jitka Kocurová.

„Jitka Kocurová ztělesňuje hodnoty naší značky. Je známá svým pozitivním přístupem k životu, láskou k přírodě a přirozeným půvabem. Právě to z ní dělá perfektní představitelku filozofie značky Natava, která se zaměřuje na výrobu vysoce kvalitní přírodní kosmetiky s ohledem na udržitelnost a ekologii,“ říká Vojtěch Dubec ze společnosti Natava. „Věříme, že naše spolupráce pomůže oslovit ještě širší publikum a inspirovat více lidí k používání vysoce kvalitní přírodní kosmetiky,“ doplňuje.

Kampaň poběží do konce roku v tisku, na internetu a sociálních médiích včetně Facebooku, Instagramu a  YouTube. 

Kreativní řešení, produkci i nákup médií zajišťuje full-servisová agentura Tempus Media.

-stk- 

# kampaň # kosmetika # bio # přírodní kosmetika # Natava # Jitka Kocurová # Tempus Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.