Bio segment nabírá na síle, zejména díky privátním značkám
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu
u klasických potravin.
Tesco oznámilo významné rozšíření bio potravin a produktů pro lidi se
speciálními požadavky na výživu.
Česká značky přírodní a bio kosmetiky Natava spouští novou kampaň,
jejíž tváří je Jitka Kocurová.
Organickou kosmetiku Scens Organic & Vegan na český trh přináší
společnost Biobay.
# Aktuality # Retail # Marketing
Sonnentor otevírá v Praze svou druhou prodejnu. Do budoucna chce síť
kamenných poboček rozvíjet.
Na podporu potravin s označením Klasa, Regionální potravina, Bio
„zebra“ a EU „Bio list“ spouští SZIF letní spotřebitelskou soutěž.
# Aktuality # Retail # Marketing
Biopekárna Zemanka spustila nový e-shop. Nově objednávku doručuje i přes
Zásilkovku. Jednou z možností je také doručování bezobalových
výrobků.
Penny rozšiřuje svoji nabídku bioproduktů a pod privátní značkou my Bio
nově nabízí ovoce a zeleninu bez použití pesticidů či umělých hnojiv.
Ekologické jsou i obaly produktů.