CNN Prima News překračuje po dvou letech 1,5 %
Po dvou letech vysílání dosahuje průměrný podíl na sledovanosti
zpravodajské stanice CNN Prima News 1,58 % v divácké skupině 15–69.
Po dvou letech vysílání dosahuje průměrný podíl na sledovanosti
zpravodajské stanice CNN Prima News 1,58 % v divácké skupině 15–69.
Další posun termínu, od kterého chce Prima zavést omezení reklamy ve
zpětném zhlédnutí v IPTV nabídkách, podle Primy nenastane a začne platit
od 1. června 2022.
Prima ukázala podobu kampaně, kterou od neděle 2. května spustí
v televizi k omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí.
eGRPové kampaně přinášejí vyšší zásah a zlepšenou afinitu zejména
klientům, kteří chtějí oslovit mladší cílovou skupinu, popisuje Petr
Hatlapatka z Media Clubu.
Media Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního
měření TV a video reklamy AdCross.
Premiérové díly dvanácté až čtrnácté epizody 33. série seriálu
Simpsonovi zařadí Prima Cool až od 3. května.
Stanice České televize i v březnu potvrdily nejvyšší podíl v širší
divácké skupině 15+. V březnu se zvýšil podíl zpravodajských
televizních kanálů.
Skupina Nova informovala, že v minulém týdnu získala nejvyšší podíl na
sledovanosti ve skupině 15–54. Dodala, že uspěla také v 15–69.
Prima Zoom začne od dubna v rámci cestovatelského bloku vysílat nový
zpravodajský pořad se zaměřením na Českou republiku Prima Česko.
Televizní skupina Prima upozornila na svých sociálních sítích, že se jí
poprvé podařilo překonat konkurenční skupinu Nova v divácké
skupině 15–69.