Autor textu MediaGuru
Televizní skupina Prima upozornila na svých sociálních sítích, že se jí
poprvé podařilo překonat konkurenční skupinu Nova v divácké
skupině 15–69.
Televizní skupina Prima upozornila na svých sociálních sítích, že se jí poprvé podařilo překonat konkurenční skupinu Nova v divácké skupině 15-69. Stalo se tak ve 12. týdnu, kdy celodenní podíl skupiny Prima dosáhl 28,40 %, zatímco skupina Nova zaznamenala podíl 28 %.
„Když jsem v roce 2008 nastupoval na pozici CEO, existoval jen jeden televizní kanál pod značkou Prima, a jeho sledovanost byla ani ne poloviční proti Nově….a měli jsme spíš sen než cíl, že se jednoho dne chceme stát jedničkou…..no a uběhlo jen pár let 😂😂😂, a všechna ta práce spousty skvělých lidí na Primě, kterým tak moc děkuju za super 14 let, přinesla výsledek : máme krásných 10 kanálů, a kdysi nedostižnou konkurenci jsme právě dohnali!!! Takže nevzdávejte své sny, ono to jednou vyjde," napsal na sociální síti LinkedIn generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Zdroj: FTV Prima
Prima používá jako svou základní cílovou skupinu 15-69. Pro skupinu Nova je klíčová divácká kategorie 15-54. V té stále drží prvenství, jak ukazuje graf níže.
-mav-
# sledovanost # TV # TV Prima # TV Nova # share # Marek Singer
Autor textu MediaGuru