TV Prima zahájila osvětovou kampaň k nemoci COVID-19

Osvětovou kampaň před nákazou COVID-19 pomocí spotů, tištěné i online inzerce uvedla od soboty 21. března televize Prima.

Po 23. března 2020 14:05 2 min Sdílet

# Aktuality # TV # Reklama

/media/12192/mk_osvetova-kampan

Fullscreen Sdílet

/media/12192/mk_osvetova-kampan

Fullscreen Sdílet

Skupina Prima a Český červený kříž spustily osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. V kampani vystupují herci seriálu Modrý kód.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský. Jejich koncept navazuje na předchozí dvě osvětové kampaně s názvem „Když jde o život“.

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Zdroj: FTV Prima

Prima na sociálních sítích také spustila výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně se známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. „V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ dodal Pýcha.
Prima také nakoupila i 50 tisíc ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

-mav-

# reklama # kampaň # TV Prima # Koronavirus # Modrý kód # Český červený kříž

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.