Televize přijde na Slovensku o pozici reklamní jedničky
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně
předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně
předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+
zůstává Všechnopárty. Následuje Děcko a poté Máme rádi Česko.
V 15–54 je stále nejsledovanější Harry Potter.
Prima vrátí do nedělního odpoledního vysílacího času nové díly svých
čtyř hobby pořadů.
Evropská zpravodajská stanice Euronews oznámila návrat k ziskovosti po
deseti letech a ambiciózní plány na rozšíření svého působení. Stanice
vykázala v roce 2024 první pozitivní EBITDA a chystá se spustit nové
služby v několika zemích.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině starší 15 let zůstává seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina,
která má zároveň nejvyšší sledovanost v 15–54.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 byla Výměna
manželek. S menším odstupem v divácké skupině 15+ následoval
seriál Srdce.
Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České
televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.
BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální
televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.
Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního
pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál
Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve
skupině 15–54.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byl další
reprízovaný díl seriálu Případy 1. oddělení. Za ním následovaly oba
reprízované díly seriálu Specialisté.