Prague City Tourism: Praha přebrala turisty Vídni a Berlínu
Kampaň „Stay in Prague“ zahraničnímu turismu prospěla. Trend
vyhledávání Prahy je o desítky procent vyšší, říká Michaela
Henčlová, ředitelka Brand Managementu Prague City Tourism.
Kampaň „Stay in Prague“ zahraničnímu turismu prospěla. Trend
vyhledávání Prahy je o desítky procent vyšší, říká Michaela
Henčlová, ředitelka Brand Managementu Prague City Tourism.
Mezinárodní hotelová skupina Accor rozšiřuje portfolio svých hotelů ve
střední Evropě. V Česku otevře první hotel pod svou značkou Ibis Styles,
a to v beskydském Rožnově pod Radhoštěm.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Česká centrála cestovního ruchu spouští komunikační kampaň s cílem
přilákat na české hory tuzemské a zahraniční turisty. Do marketingových
aktivit plánuje investovat okolo 7 mil. Kč, z toho většinu v zahraničí.
Prague City Tourism s partnery spouští podzimní a zimní kampaň, přes
kterou chce do metropole přilákat bonitnější klientelu. Přišla na
40 mil. Kč a poběží do konce roku.
Celkem 17 milionů korun investuje CzechTourism do kampaně na podporu
návštěvnosti českých horských středisek v zimě.
Magistrát hl. m. Prahy zahajuje marketingovou kampaň V Praze jako doma.
Tváří je zpěvák a herec Matěj Ruppert.
Brno chce destinační kampaní přilákat tuzemské návštěvníky. Poprvé
bude komunikovat i v televizi.
Kampaň s využitím několika ambasadorů láká k návštěvě
„královských střední Čech".