Prague City Tourism spouští kampaň, cílí na evropské trhy

Prague City Tourism s partnery spouští podzimní a zimní kampaň, přes kterou chce do metropole přilákat bonitnější klientelu. Přišla na 40 mil. Kč a poběží do konce roku.

Út 12. října 2021 10:35 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18510/prague_city_tourism_staromak

Fullscreen Sdílet

/media/18510/prague_city_tourism_staromak

Fullscreen Sdílet

Organizace Prague City Tourism společně s partnery, hlavním městem Praha, Asociací hotelů a restaurací ČR a Letištěm Václava Havla Praha přichází s novou marketingovou podzimní a zimní digitální kampaní určenou pro vybrané evropské trhy. Spouští ji od středy 13.října a cílem je pozvednout status Prahy jako města, kde i náročnější klientela nalezne to, co hledá. Díky komplexní strategii organizace věří, že kampaň do metropole přiláká bonitnější klientelu než doposud. Kampaň poběží do konce roku a hlavní město na ni vyčlenilo 40 mil. korun.

„Chceme hlavní město zbavit nálepky levného alkoturismu. Společně s PCT budujeme z Prahy novou značku, která osloví zejména kultivovanou klientelu se zájmem o kulturu, památky nebo kvalitní gastronomii. Největším přínosem pro město je turista, který bude mít k naší metropoli osobní vztah a bude se sem rád vracet,“ říká Hana Třeštíková, radní pro kulturu a cestovní ruch.

Po vzoru jiných evropských metropolí, jako jsou například Berlín nebo Vídeň, chce Praha lákat na takzvané city breaky a kvalitní služby metropole. Cílem je také akcentovat pojem zodpovědné turistiky a eliminovat představu o Praze jako večírkové nebo levné lokalitě.

„Chceme představit hlavní město jako exkluzivní metropoli s akcentem na osobnosti, umělce a tvůrce, kteří zde žijí. Od toho se odvíjí i klíčový vizuál kampaně,” dodává František Cipro, předseda představenstva Prague City Tourism.

Pro větší efektivitu využívá kampaň data o chování a věkovém rozmezí potenciálních návštěvníků, které dodala firma Mastercard. Kampaň probíhá výhradně v online prostoru. Reklama povede přes obsahovou síť RTB a PPC. Zásadní roli bude hrát také strategická komunikace prostřednictvím sociálních médií. Pro kampaň tvůrci vytvořili novou microsite, která poběží od středy 13.října.

V rámci kampaně společnost pracuje se sérií fotografií a videospotů, které podporují novou image autentického města. Fotografie a spoty prezentují pražské umělce jako například Tata Bojs, smyčcové kvarteto Unique Quartet, nositele Grammy Award Ondřeje Pivce nebo progresivní taneční uskupení Dekkadancers.

Prague City Tourism (PCT) je akciová společnost 100 % vlastněná hlavním městem Praha a je certifikovanou oficiální organizací destinačního managementu hl. m. Prahy. Jejím hlavním posláním je podpora udržitelného domácího i příjezdového cestovního ruchu v hlavním městě.

-zue-

# kampaň # turismus # Prague City Tourism # Letiště Václava Havla # Hlavní město Praha # Asociace hotelů a restaurací ČR

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.