Tržby z předplatného Echa rostou o 26 %, pomáhají podcasty

Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má i tištěný Týdeník Echo.

Čt 3. října 2024 14:45 1 min Sdílet

# Tisk # Internet & Mobil

/media/25741/echo-media

Fullscreen Sdílet

/media/25741/echo-media

Fullscreen Sdílet

Tržby z předplatného webu Echo24.cz a Týdeníku Echo se v letošním roce zvyšují, informoval šéfredaktor Dalibor Balšínek.

Měsíční meziroční navýšení se letos podle zveřejněných dat pohybuje na úrovni 25-38 %. Zářijové tržby se meziročně zvýšily dokonce o 73 %. „Prokazatelný je efekt podcastů, ale o 10%  roste prodej i tištěného Echa," přiblížil Balšínek. Ve volném prodeji se prodaný náklad tištěné Echo meziročně zvýšil o 5 %.

Letošní první pololetí celkově hodnotí jako nejúspěšnější v historii Echa. Podcast Echo Porada dosahuje podle dat Echo Media 50 tis. zhlédnutí na epizodu.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="cs" dir="ltr">Echo má nejlepší pololetí za svou existenci.Podcasty skočily o1613%.Porada Echa se dostává na 50 000 shlédnutí na epizodu, u předplatitelů boduje T.Matějčková a pořady P. Štrunce. Prodej obsahů Echa roste o 26% ,Týdeník Echo roste i v prodejích na stánku o 5%,v čase krize tisku. <a href="https://t.co/b6WubyNFqm">pic.twitter.com/b6WubyNFqm</a></p>&mdash; Dalibor Balšínek (@balsinek) <a href="https://twitter.com/balsinek/status/1816742974698504547?ref_src=twsrc%5Etfw">July 26, 2024</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Zdroj: twitterový účet Dalibora Balšínka

-mav-

# podcast # tisk # Echo24.cz # Echo Media # tržby # týdeník # Týdeník Echo # hospodářský výsledek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.