Tržby z předplatného Echa rostou o 26 %, pomáhají podcasty
Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo
Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má
i tištěný Týdeník Echo.
Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo
Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má
i tištěný Týdeník Echo.
# Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Echo Media představilo své nové sídlo na středečním setkání se
zástupci z řad mediálních manažerů a novinářů a naznačilo své plány
pro další období.
# Internet & Mobil # Tisk # Aktuality
Provozovatel webu Echo24.cz a vydavatel Týdeníku Echo udržel také v roce
2022 kladné hospodaření a skončil v provozním zisku.
Komentátor Echo24.cz a Týdeníku Echo Ondřej Štindl z redakce po osmi
letech odchází.
Ke kladnému hospodářskému výsledku Echo Media pomohly rostoucí výnosy
z prodeje obsahu, na kterých se výrazně podílí tištěné produkty,
popisuje šéfredaktor Dalibor Balšínek.
Příjmy z prodeje obsahu představují více než 60 % celkových výnosů
společnosti Echo Media. S novým majoritním akcionářem plánuje
předplatitelský směr dál rozšiřovat a chystá i akvizici.
Valná hromada Echo Media schválila hospodaření společnosti v loňském
roce a odsouhlasila změny v představenstvu a v dozorčí radě.
# Aktuality # Internet & Mobil
ARBomedia rozšiřuje spolupráci s Echo24.cz na reklamním
internetovém trhu.