Na evropských Effie boduje s kampaní pro Ikeu Triad
Na soutěži Effie Awards Europe se z českých agentur prosadila Triad
Advertising se svou kampaní „Za bezpečný domov“ pro Ikeu.
Na soutěži Effie Awards Europe se z českých agentur prosadila Triad
Advertising se svou kampaní „Za bezpečný domov“ pro Ikeu.
Hlavní cenu v letošním ročníku mediální soutěže Flema získala Ikea,
která s kampaní Za bezpečný domov bodovala hned v několika kategoriích.
Titul Inovativní autor patří agentuře Triad Advertising a titul Inovativní
zadavatel Plzeňskému Prazdroji.
Gambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj
v šipkách.
Novou česko-slovenskou reklamní kampaní se skupina Uniqa zaměřuje na téma
duševního zdraví.
Pavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky
Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.
Po devíti letech opouští dosavadní kreativní ředitel Matouš Fridrich
z agentury Triad Advertising.
Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.
Celkem tři další shortlisty si připsaly v Cannes české agentury. WMC Grey
získala další dva shortlisty a Triad jeden.