Dnešní marketéři se v džungli dat, technologií a trendů snadno ztratí
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Hokejové mistrovství světa hledali čeští uživatelé na českém Googlu
letos nejčastěji. Žebříček trendů ve vyhledávání patřil i dalším
sportovním událostem.
Omnicom Media Group přináší nový report, který mapuje aktuální
digitální trendy pro Česko v roce 2025.
Užívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který
posiluje u mladé generace.
Globálně by měla reklama v podcastech dosáhnout letos hodnoty čtyř
miliard dolarů. K oslovení nových posluchačů může pomoci YouTube.
Příjmy PR agentur rostou. V budoucnu se rozloučí s neprofitabilními
klienty a posílí využití AI, ukazuje výzkum NMS Market Research pro APRA.
Marks & Spencer startuje kampaň „Nevytváříme trendy. My jsme styl!“
Důvěra zákazníků se letos zvýší, poroste trh s potravinami s sebou a
retaileři zintenzivní své aktivity v oblasti udržitelnosti, vyplývá
z předpovědí.