APRA: Příjmy PR agentur vloni rostly, trend má pokračovat
Příjmy PR agentur nadále rostou, podle výzkumu pro APRA se v roce
2024 zvýšily a také letošní výhled je optimistický. Větší roli hraje
umělá inteligence i placený obsah.
Příjmy PR agentur nadále rostou, podle výzkumu pro APRA se v roce
2024 zvýšily a také letošní výhled je optimistický. Větší roli hraje
umělá inteligence i placený obsah.
Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu
AMI Digital Index 2025.
Odborná rádiová konference RadioDays Europe se letos koná od 9. března do
11. března v Aténách. Aktuální informace z ní přinášejí zástupci
společnosti Radiohouse.
O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí
vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.
I přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském
kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování
videoobsahu.
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje
přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie
ResSolution Group a Nielsen.
Průměrný Čech starší 18 let strávil v roce 2024 na sociálních
sítích každý den více než jednu hodinu.
# Aktuality # Internet & Mobil
České startupy ukazují podle analýzy Rolu výrazné oživení, dominují ale
velké obchody.