Toyota spouští e-shop s módou a doplňky

Toyota vytvořila na českém trhu vlastní e-shop s oblečením, módními doplňky a volnočasovým vybavením.

St 17. června 2020 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/13147/toyota_eshop

Fullscreen Sdílet

/media/13147/toyota_eshop

Fullscreen Sdílet

České zastoupení automobilky Toyota spouští e-shop s oblečením, módními doplňky i volnočasovým vybavením. Chce tak zvýšit povědomí o značce na lokálním trhu a svým fanouškům umožnit větší identifikaci se značkou.

Brandované oblečení a doplňky byly v Toyotě dosud určené primárně pro dealery, kteří je využívali při péči o zákazníky a prodeji aut. Nyní je však zpřístupňuje široké veřejnosti. 

„Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Jejich výběr podléhá velmi pečlivé selekci. Plánujeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová. 

E-shop nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu. Součástí nabídky je také olympijská kolekce Českého olympijského týmu, jehož je automobilka oficiálním partnerem.

Nový prodejní kanál podpoří také audiovizuální obsah.

-stk-

# e-shop # e-commerce # automotive # auto # Toyota

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.