PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
Po angažmá v mediální skupině A 11 se Jan Štoll přesunul na pozici
šéfredaktora časopisu Týden.
Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo
Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má
i tištěný Týdeník Echo.
Rostoucí sledovanost a vyšší výnosy z reklamy se odrážejí ve vyšších
tržbách i zisku Televize Seznam, ukazují výsledky za loňský rok.
Speciál Tina – Fenomén Ulice a čtvrtletník Hlasy zločinu nově uvádí
mediální skupina Mafra ve spolupráci s TV Nova a TV Prima.
Hlavní ekonomické tištěné tituly společnosti Economia ve volném prodeji
od začátku října podraží.
V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a
internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
Společnosti První novinová společnost (PNS) a MailFinish se sestěhovaly do
společných prostor. Firmy nabízejí služby v oblasti tisku, zpracování,
balení a distribuce novin a časopisů.