Tesco, Lidl i Penny otevírají nové kamenné prodejny
Obchodní řetězce Tesco, Lidl a Penny přidávají v těchto dnech do svých
sítí nové kamenné pobočky.
Obchodní řetězce Tesco, Lidl a Penny přidávají v těchto dnech do svých
sítí nové kamenné pobočky.
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Soud nevyhověl návrhu na vydání předběžného opatření Rohlíku. Ten
bude v právních krocích proti srovnávací kampani Tesca pokračovat.
Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přichází s úsporami
v rámci věrnostního programu Clubcard.
# Aktuality # Retail # Marketing
Tesco v kampani „Nízké ceny zaručeny“ hlídá stovky cen nejčastěji
nakupovaných produktů.
# Aktuality # Reklama # Retail
Tesco pokračuje dál ve srovnávacích nákupech. Již popáté ukazuje více
než 14% úsporu na iTesco oproti konkurenčnímu Rohlíku. Ten to dává
k soudu.
Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Reaguje na tvrzení
Rohlík.cz z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako
u jiných supermarketů. Rohlík ale považuje kampaň za nefér a řeší ji
s právníky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.
Prodeje rostlinných alternativ potravin rostou, ale je nutná edukace, aby
lidé věděli, kde je najít. Problémem bývá i cena, pokud mají stát
stejně jako masové. Někdy je to totiž na úkor marže.
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.