Tesco v kampani zaručuje nízké ceny, spouští nový program

Tesco v kampani „Nízké ceny zaručeny“ hlídá stovky cen nejčastěji nakupovaných produktů.

Út 24. května 2022 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Marketing

/media/17921/tesco_prodejna_2

Fullscreen Sdílet

/media/21038/tesco_nízké_ceny

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Tesco přichází s programem Nízké ceny zaručeny, kdy „hlídá ceny" stovek nejčastěji nakupovaných produktů. Zdůvodňuje to tím, že chce zákazníkům pomoct dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Zboží, které je součástí programu, pozná zákazník díky označení červeným kruhem s textem - Nízké ceny zaručeny.

„Do programu jsme zařadili produkty, které nabízejí výhodný poměr ceny a kvality a zákazníci je rádi a často nakupují,“ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Program Nízké ceny zaručeny se týká jak zboží v kamenných hypermarketech a supermarketech Tesco, tak i Tesco Online nákupech. V online prostředí budou položky označené stejným symbolem jako v kamenných prodejnách.

Po srovnávací kampani s online supermarketem Rohlík.cz je toto další aktivita Tesco zaměřená na cenu.

-zue-

# Rohlík.cz # ceny # Tesco

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.