Tesco v nové věrnostní kampani rozdává plyšové Mimoně

Tesco spustilo novou věrnostní kampaň, ústředními postavami jsou plyšové postavičky Mimoňů. Lze je sbírat i jako e-nálepky v aplikaci Clubcard.

Út 25. května 2021 11:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Retail

/media/16912/tesco_mimoni

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Tesco spustil novou věrnostní kampaň s postavami plyšových postav Mimoňů. Lze je zakoupit za sníženou cenu s nálepkami Clubcard, nebo za plnou cenu bez Clubcard.

„Zákazníci obdrží jednu nálepku za každých 200 Kč nákupu, přičemž s 10 nálepkami zaplatí doplatek 109,90 Kč za jednoho Mimoně. S 20 nálepkami doplatí již pouze 59,90 Kč. Plyšové postavičky si lze zakoupit také bez nálepek a Clubcard, a to za 375 Kč,“ říká Zuzana Jedličková, manažerka věrnostní programů Tesco.

Nálepky je možné sbírat na papírové kartičky nebo přímo jako e-nálepky v aplikaci Clubcard. Papírové a e-nálepky nelze navzájem kombinovat. Kampaň trvá do 27. července 2021 nebo do vyprodání zásob.

-zue-

# Tesco # věrnostní kampaň

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.