Tendr na kampaň k propagaci Ekoznaček byl vyhlášen

Česká informační agentura životního prostředí vypsala veřejné výběrové řízení na dodavatele kampaně k propagaci Ekoznaček.

Čt 6. ledna 2022 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/8522/ekologie_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/19474/ecolabel

Fullscreen Sdílet

Česká informační agentura životního prostředí vypsala veřejné výběrové řízení na dodavatele kampaně ke zvýšení povědomí o Ekoznačce EŠV/EŠS a Ekoznačce EU. Cílem je zvýšit zájem výrobců o certifikaci a zároveň podpořit pozitivní vnímání Ekoznaček spotřebiteli. Splnění těchto cílů bude hodnoceno dosažením kvantifikovaných výsledků kampaně. Předpokládaná hodnota zakázky je 6,9 mil. korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek. 

-stk-

# reklama # kampaň # tendr # veřejné výběrové řízení # Česká informační agentura životního prostředí # Ekoznačka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.