Telly kampaní komunikuje 30% slevu pro nové zákazníky

Slevou ve výši 30 % chce televizní operátor Telly nalákat na vybrané balíčky nové zákazníky.

St 3. června 2020 07:15 2 min Sdílet

# Aktuality # TV # Reklama

/media/12984/telly_2020_kampan_cerven

Fullscreen Sdílet

/media/12983/2020_06_01_akce_30_procent_sleva_banner_maly

Fullscreen Sdílet

Televizní operátor Telly chce novou kampaní oslovit nové zákazníky. Těm nabízí 30% slevu na vybrané programové balíčky. 

Akční nabídku podporuje kampaň s názvem „Kanály, o které nechcete přijít“. „Všichni diváci, kteří si nechtějí nechat ujít sledování těch nejlepších sportovních kanálů, známých a oblíbených dokumentárních či filmových programů, mohou využít naši aktuální prodejní kampaň,“ říká Jan Schöppel, marketingový manažer Telly.  „Sleva 30 % se týká nových zákazníků, kteří si objednají balíček Telly Střední nebo Telly Velký, slevu jim garantujeme na celé dva roky a platí jak pro internetovou, tak pro satelitní Telly,“ dodává. 

Balíček Telly Střední u internetové televize obsahuje celkem 107 programů, 58 v HD a se slevou 30 % si jej nový zákazník nyní pořídí za 280 Kč, standardní cena je 400 korun. Programový balíček Telly Velký s 129 programy, 74 v HD je v akční nabídce za 420 Kč měsíčně namísto standardní ceny 600 Kč. 

K nejsledovanějším pořadům u nabízených balíčků patří sportovní stanice Eurosport, Premier Sport a Digi Sport, filmové programy Cinemax, CS film, FilmBox, dokumentární Discovery, Animal Planet, Travel Channel, lifestylové Fine Living Network, Food Network nebo dětská stanice Nickelodeon.

-stk- 

# TV # reklama # kampaň # Telly # akční nabídka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.