Tělesné tresty na dětech patří do muzea, ukazuje kampaň

K zákazu tělesných trestů vznikla kampaň „Dětství bez násilí“, ve spotu ukazuje fiktivní Muzeum tělesných trestů. 

So 31. května 2025 08:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/5sqg3wo4/detstvibeznasili

Fullscreen Sdílet

/media/5sqg3wo4/detstvibeznasili

Fullscreen Sdílet

Dne 28. května 2025 schválila Poslanecká sněmovna ve třetím čtení návrh zákona, který jasně říká, že fyzické tresty a ponižující zacházení s dětmi do naší společnosti nepatří. K otevření veřejné diskuse na toto téma pomáhala kampaň „Dětství bez násilí“, jež probíhala v médiích i i na sociálních sítích. 

Součástí kampaně je reklamní spot, jenž je zasazený do fiktivního Muzea tělesných trestů, který tak ukazuje, že násilí vůči dětem patří minulosti.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fcentrumlocika%2Fposts%2Fpfbid0M9ntAAwMHZUeT8foit1ESJW8KcVgbPGhBh4tUeivbKiaH4r8MrbE59DkDndP6N8Ql&show_text=true&width=500" width="500" height="250" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>

Reklamní spot se natáčel v Orlickém muzeu v Chocni. Podepsáno je pod ním kreativní studio Družina, jež je součástí produkční a postprodukční společnosti Nice!. Za kreativou stojí Michaela Klakurková a Natálie Kratochvíle, režie spotu se ujal Jakub Forman, kamery Patrik Jelínek za podpory TMRW Agency a odbornou konzultaci zaštítilo Centrum Locika. 

-stk- 

# reklama # kampaň # děti # Družina # Jakub Forman # Centrum Locika # tělesný trest # Patrik Jelínek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.