TCL využívá v evropské fotbalové kampani fake OOH

TCL představuje v několika městech Evropy fotbalovou kampaň „Time to Go Big“. 

Čt 20. června 2024 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/hcwbaiio/tcl_barcelona

Fullscreen Sdílet

/media/psjfglgj/tcl_paris

Fullscreen Sdílet

Značka televizorů TCL spouští ve vybraných metropolích reklamní kampaň „Time to Go Big", kterou komunikuje své partnerství s fotbalovými národními týmy a šampionátem Euro 2024. Využívá k tomu virtuální outdoorové plochy (FOOH - fake OOH).

V Německu ji lze spatřit na obrazovkách u Brandenburské brány v Berlíně, ve Francii u Eiffelovy věže v Paříži, v Barceloně u Paseo de Gracia, která propojuje Casa Milá a Casa Battló, v Římě na náměstí Piazza Navona.

„Využitím naší pokročilé technologie a kreativního vyprávění příběhů chceme z každého zápasu udělat strhující zážitek pro fanoušky v celé Evropě,“ uvedl Stefan Streit, CMO společnosti TCL Europe.

TCL podporuje národní fotbalové týmy ze Španělska, Itálie, Německa, Polska, České republiky a Slovenska. Kromě národních týmů je partnerem klubových týmů, jako je anglický Arsenal a švédský klub Djurgården IF, či francouzského fotbalisty Kingsleyho Comana.

-stk- 

# reklama # kampaň # partnerství # TCL # fotbal # umělá inteligence # AI # UEFA Euro 2024 # FOOH

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.