Tatra chce posílit image, zachycuje migraci krav

Nová reklamní kampaň mlékárenské značky Tatra se zaměřuje na pohyb českých stračen směrem na Vysočinu.

Út 20. října 2020 07:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14464/tatra_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14463/tatra-kopie

Fullscreen Sdílet

Mlékárna Hlinsko připravila novou kampaň na podporu své značky Tatra. Ukazuje v ní kraj Vysočinu, kde se pasou české stračeny, jejichž mléko značka používá. Spot zachycuje migraci do kraje zaslíbeného, k níž krávy využívají všech možných prostředků. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/469748534" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/469748534">Tatra</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Kampaň poběží od 19. října v televizi, následně i v tisku a místě prodeje. 

Kreativa kampaně je dílem agentury VCCP. Produkci zajistila společnost Videolabel. Režie spotů je Petr Němeček. 

-stk- 

# reklama # kampaň # VCCP # Mlékárna Hlinsko # Tatra # Petr Němeček # Videolabel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.