T-Mobile v kampani představuje optický internet T Fiber

Magentová gorila vymodelovaná ve 3D symbolizuje v nové kampani T-Mobilu sílu internetového připojení.

Pá 4. srpna 2023 13:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25555/t-fiber-kli-c-ovy-vizua-l-ii

Fullscreen Sdílet

/media/25556/kli-c-ovy-vizua-l-iii

Fullscreen Sdílet

V čerstvě spuštěné kampani buduje T-Mobile povědomí o jednom ze svých klíčových produktů, optickém internetu T Fiber. Symbolizuje ho magentová gorila vymodelovaná ve 3D, která demonstruje sílu internetového připojení a bude komunikací na tento produkt provázet dlouhodobě.

Těžiště kampaně, která běží od 1. srpna až do konce roku, spočívá především v online reklamě, sociálních sítích a nosičích OOH. Komunikaci doplní rádiové spoty a formáty v místě prodeje na pobočkách operátora. 

„Dosud nejsilnější optický internet T Fiber je jedním z vlajkových produktů z celé naší nabídky – aktuální kampaní chceme budovat povědomí o jeho specifičnosti a posílit vnímání T-Mobilu jako významného hráče na poli domácího internetu,“ říká Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.

Finální podoba gorily na klíčovém komunikačním vizuálu vznikla ve spolupráci s postprodukční společností R.U.R. Podíleli se na ní Jan Jinda, který mj. spolupracoval na studiové postprodukci „marvelovek“, český animátor Jan Bubeníček, spojený např. s celovečerním animovaným filmem Alois Nebel, a 3D grafik Tomáš Král.

„Hledali jsme dlouhodobý symbol, který evokuje sílu. Nenásilnou, ale absolutní. Nejde ale samozřejmě jen o sílu. Stejně důležité je vytvořit symbol, se kterým se lidé sžijí a oblíbí si ho. Na projektu se podílelo spousta lidí, kteří do toho vložili velké úsilí – věřím, že je to na výsledku znát,“ říká Lais Veloso, Art Director týmu Ticino.

Na outdoorových plochách se kampaň objevuje od 1. srpna ve vybraných pěti českých městech – v Praze, Brně, Zlíně, Chomutově a Ústí nad Labem. V online prostředí bude mít podobu displejové reklamy, šestisekundových bumperů na YouTube a kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram. Media mix doplní spoty v rádiu a v místě prodeje na pobočkách operátora.

Kreativu připravil agenturní tým Ticino (WPP), nákup médií zajišťuje EssenceMediacom.

-mav-

# internet # reklama # T-Mobile # připojení # T Fiber

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.