Disney+ je další videoslužbou, která zavádí balíček s reklamou
Nový balíček předplatného s reklamou chce uvést také Disney+. Služba
v průběhu letošního léta vstoupí i do Česka. Mimo americký trh se ale
o tomto balíčku uvažuje až pro rok 2023.
Nový balíček předplatného s reklamou chce uvést také Disney+. Služba
v průběhu letošního léta vstoupí i do Česka. Mimo americký trh se ale
o tomto balíčku uvažuje až pro rok 2023.
ViacomCBS mění svůj název na Paramount a oznamuje expanzi své streamingové
platformy Paramount+.
Ve Velké Británii a v Irsku zpřístupní Discovery+ nabídku předplatného
s nižší cenou, ale s určitým množstvím reklamy. Tento hybridní model
chce aplikovat i v dalších evropských zemích, kam se letos chystá
vstoupit.
# Internet & Mobil # Výzkum # TV
Možnost sledovat předpremiéry televizních seriálů na internetových
platformách využilo 9 % české internetové populace starší 15 let,
ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
# Aktuality # Internet & Mobil
Růst počtu předplatitelů streamovací služby Disney+ byl v posledním
čtvrtletí rychlejší, než se předpokládalo. Celkově jich eviduje téměř
130 milionů.
Dominantním zdrojem sledování TV pořadů je nadále tzv. živá sledovanost,
která představuje 84 % celkové TV sledovanosti. Podíl odložené
sledovanosti se ale zvyšuje.
Další služba streamovaného placeného videa oznamuje příchod na český
trh, jmenuje se SkyShowtime.
Služba HBO Max bude spuštěna se speciální nabídkou dostupnou všem
současným a novým předplatitelům HBO Max, a to s 33% slevou měsíčního
předplatného.
Počet předplatitelů videoplatformy Voyo měl překonat hranici 350 tisíc.
Dalším milníkem má být pokoření hranice 500 tisíc předplatitelů.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Počet předplatitelů služeb HBO Max a HBO se loni meziročně zvýšil
o pětinu na 73,8 milionů.