Lime navyšuje podíl předplatného, vylepšuje svá elektrokola
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského
zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním,
říká její generální ředitel Václav Petr.
Dnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než
dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy
Rekola Jan Střecha.
Lime loni v Praze najezdil téměř tři miliony kilometrů. Chce zlepšit
parkování svých elektrokoloběžek a elektrokol.
Nejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské.
Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Rohlik.cz plánuje postupně přejít na elektroauta, v Praze a Brně jich chce
mít příští rok dohromady 400. Zároveň staví s E.ON vlastní síť
dobíjecích stanic.
Český výrobce kol a elektrokol značky Superior si pro spolupráci na revizi
komunikační strategie a positioningu značky vybral zlínskou agenturu Pria.