Media Guru

Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.

St 3. července 2024 13:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Lidé

/media/boandydd/billa_ivana-stará-foto-ii_small

Fullscreen Sdílet

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením má pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem posilovat její pozici na českém trhu.

Ivana Stará má dlouholeté zkušenosti v oblasti retailu. Podílela se na vytváření identity a komunikační strategie značek Tesco, Albert a Benu. V posledních třech letech byla zodpovědná za tvorbu a realizaci brandové i mediální strategie, online a sociálních médií a celkovou marketingovou komunikaci společnosti Tesco ČR.

-mav-

# retail # personálie # lidé # marketing # Billa # Ivana Stará

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.