Autor textu MediaGuru
Na českém trhu startuje nový booking server Trevor. Nabízí 200 kurátorsky
prověřených lokalit.
Na tuzemském trhu vznikl nový rezervační portál na ubytování. Pod názvem Trevor nabízí zatím 200 kurátorsky prověřených lokalit. Návštěvník si na něm může jednotlivé ubytování prohlédnout prostřednictvím videa a rovnou i zarezervovat. Spuštění nového serveru podpoří také kampaň v digitálním prostředí.
„Zatím každou lokalitu prověřujeme opravdu osobně, do budoucna a s růstem, který očekáváme, plánujeme vytvořit síť cestovatelů, kteří nám s prověřením pomohou. Kromě toho je naším cílem i velmi intenzivní komunikace se samotnými majiteli a budování osobních vztahů, což, jak cítíme, na trhu chybí“, říká Dina Parfenovich, jedna ze zakladatelek portálu.
Portál startuje v době, kdy cestování není zrovna jednoduché. „Aktuální situace cestování opravdu nepřeje, ale my v Trevoru věříme, že až se vše v dobré obrátí, poptávka po zajímavých místech bude velká,“ popisuje Kristýna Vrančičová, druhá zakladatelka projektu.
Trevor chce rozšiřovat nabídku lokalit nejen v Česku, ale i v zahraničí. „V dalším roce plánujeme vstoupit na polský trh. Momentálně čekáme od polských kolegů analýzu trhu, na základě které budeme přesně vědět, jaký typ expanze zvolit. Jediné, v čem jsme si jisté, že bychom měly ukázat polskému klientovi ty nejlepší česká místa,“ dodává Dina Parfenovich.
Kromě vyhledávání a rezervace ubytování chystá Trevor i další služby, především příběhy jednotlivých míst, díky kterým zákazník pochopí genius loci daného místa. V budoucnu se pak chce zaměřit i na tzv. gastro cestování, kdy k vyhledávané lokalitě přibude nabídka restaurací včetně možnosti rezervace nebo tipy na další možnosti vyžití pro různé skupiny zkušených cestovatelů, ať už jde o rodiny s dětmi, páry, nebo jednotlivce.
Spuštění webu provází i komunikace na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube a první online kampaň zaměřená na představení značky. Součástí podpory jsou i PR aktivity, které mají oslovit starší populaci, a spolupráce s Darou Rolins.
Trevor je tak novou konkurencí pro již zavedené portály, které pomáhají s vyhledáváním ubytování. Již několik let na českém trhu funguje inspirační stránka Amazing Places, před rokem byl spuštěn portál Explorio, který se soustředí na rodiny s dětmi. Mezi rezervační portály zde figurují zejména mezinárodní hráči Booking, Agoda či agregátor Trivago.
-stk-
# reklama # kampaň # inspirace # Trevor # ubytování # rezervační systém
Autor textu MediaGuru