O marketing značky Suri.cz se postará Jakub Barvínek

Novým marketingovým manažerem značky Suri.cz se stal Jakub Barvínek.   

St 17. července 2024 10:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/y1wpdkfq/jakub_barvinek_suri

Fullscreen Sdílet

/media/y1wpdkfq/jakub_barvinek_suri

Fullscreen Sdílet

Do týmu srovnávače autopojištění Suri.cz nastoupil na post marketingového manažera značky Jakub Barvínek. Za úkol má rozvoj a vytvoření růstové strategie značky s cílem udělat ze Suri.cz významného hráče na trhu online srovnávačů pojištění.

„Nepřinášíme pouze další srovnávač, ale plnohodnotnou technologickou službu pro majitele aut, která je provede různými situacemi od srovnání a sjednání nejlepšího pojištění, až po případnou pomoc v krizových situacích, včetně přípravy na likvidaci škod. Kombinace technologického start-upu a zázemí silné mateřské společnosti s velkou zkušeností s pojišťovnictvím a důrazem právě na péči o klienta je na trhu unikátní,” říká Jakub Barvínek.

Jakub Barvínek sbíral zkušenosti vedením značek, jako jsou Milka, Figaro, Orion a Studentská pečeť ve společnostech Mondelēz a Nestlé. Absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.

-stk-

# personálie # lidé # marketing # srovnávač # autopojištění # Suri.cz # Jan Barvínek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.