Prazdroj reaguje kampaní na umírněnější konzumaci alkoholu
Plzeňský Prazdroj spouští osvětovou kampaň Cirkus, zaměřenou na mladší
generaci dospělých.
Plzeňský Prazdroj spouští osvětovou kampaň Cirkus, zaměřenou na mladší
generaci dospělých.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a
ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Většina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách
firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní
drahé.
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z.
Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými
očekáváními.
Většina obchodníků dnes nabízí zákazníkům jen Pac-Mana, zatímco lidé
už dávno hrají 3D hry, říká Ken Hughes.
Díky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho
spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama
přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Více než 80 % českých spotřebitelů je při nákupu online potravin
věrná jednomu prodejci, ukazují data od O2.