Společnost Bylinky.cz se v kampani zaměřila na děti

Český pěstitel Bylinky.cz v kampani oslovil malé kuchaře a kuchařky.

Pá 5. února 2021 11:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15631/bylinky_03

Fullscreen Sdílet

/media/15631/bylinky_03

Fullscreen Sdílet

Ve své podzimní kampani se český pěstitel Bylinky.cz snažil naučit děti používat bylinky. Nechal je experimentovat a připravit například chleba s pažitkou nebo bazalkové pesto. 

„V kampani jsme maminkám ukázali, že čerstvé bylinky nepatří jen do letního mojita, ale že si s nimi užijí spoustu zábavy i děti v kuchyni. Jejich použití je snadné a bylinky našim nejmenším chutnají,“ popisuje marketingová manažerka Bylinky.cz Tereza Sojková. „Jako cíl jsme stanovili především zvýšení povědomí o značce. Dosáhli jsme 5,5 milionu zobrazení reklamy a nárůst nových uživatelů webu o 370 %,“ dodává Sojková.

„Ne každého napadne, že může hovězí guláš povýšit tím, že namísto sušené majoránky použijí čerstvou. Chceme, aby si dospělí uvědomili, že bylinky chutnají nejen jim, ale i dětem,“ říTomáš Pohl, majitel agentury Justmighty, jež je pod kreativním konceptem a realizací kampaně podepsána. Bezprostřední reakce dětí zachytila videoprodukce Overhere. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Justmighty # Bylinky.cz # Overhere # bylinky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.