Soutěžní adventní kalendář přináší také Kaufland
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry
a výhry.
# Internet & Mobil # Aktuality
Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů ovládla
agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními.
Soutěž českého internetu Křišťálová Lupa ocenila nejlepší
internetové projekty. V kategorii zpravodajství poprvé zvítězil server
ČT24 a mezi zájmovými weby dTest. Inspirací v e-commerce je Knihobot.cz a
hvězdou Rohlík.cz.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro
Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla
zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti
L’Oréal.
V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco
spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli
Ta.
Evropa 2 zahájila soutěž „Dávej bacha!“ a učí děti, jak se
bezpečně dostat do školy.
Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za
absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.