Effie vyhlašuje shortlist, je na něm 43 finalistů
Soutěž Effie zveřejnila shortlist letošního ročníků. Do finále se
probojovalo 43 kampaní.
Soutěž Effie zveřejnila shortlist letošního ročníků. Do finále se
probojovalo 43 kampaní.
Orion propojuje novou kampaň se sledováním televize. Součástí je
i soutěž o 62 televizorů.
Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup
v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist.
Art Directors Club přesouvá původně zářijové vyhlášení ADC Czech
Awards na pozdější termín. Ceremoniál dostane novou podobu.
S Kinder čokoládou je nyní možné soutěžit o možnost dostat se do
pohádky Kouzelné slovíčko.
Oborová soutěž Zlatý středník vyhlásila vítěze svého 18. ročníku.
Nejlepší agenturou je FleishmanHillard, Osobností PR Bohuslav Bohuněk.
Dm drogerie uvádí od 13. srpna na trh tři vítězné produkty ze své
soutěže na podporu českých start-upových projektů.
Soutěž Fénix content marketing oznamuje své vítěze. Slavnostní galavečer
nahradí 15 menších eventů.
Pražské Výstaviště se pustilo nejen do rozsáhlé rekonstrukce, ale
vytvořilo i novou vizuální identitu.
Harmonogram soutěže Flema, která se zaměřuje na využití médií
v kampaních, by měl být obdobný jako v předešlých letech.