Orion chce v multibrandové kampani přinášet radost
				V nové multibrandové kampani se Orion snaží rozdávat radost.
		
		
	
				V nové multibrandové kampani se Orion snaží rozdávat radost.
		
		
	
				V rámci nové soutěže Nescafé Dolce Gusto lze vyhrát ručně malované
kávovary z řady Genio S.
		
		
	
				Studentskou soutěž A!M Creative Challenge vyhrál projekt Matyáše Kohouta,
Sviatlany Listratsenky a Lucie Kocúrekové.
		
		
	
				Zlatý středník zahajuje 19. ročník. Letos vyhlásí Grand Prix za
Nejlepší covid projekt.
		
		
	
				Asociace public relations otevírá 16. ročník oborové soutěže Lemur. Pro
soutěžící připravila 31 kategorií.
		
		
	
				Rádia Frekvence a Blaník rozdávají svým posluchačům v rámci soutěží
dálniční známky pro letošní rok.
		
		
	
				Přinášíme přehled konferencí z odvětví marketingu, reklamy, PR a médií a také přehled nejvýznamnějších oborových akcí v roce 2021.
		
		
	
				Na mezinárodní soutěži ADCE Awards bodovala česká kampaň VMLY&R pro
Post Bellum.
		
		
	
				Kampaň Plesnivý Whopper si odnesla Grand Prix ve třech kategoriích soutěže
Epica. Ocenění si vezou i tuzemské agentury McCann-Erickson Prague a WMC/Grey.
		
		
	
				Hlavním prvkem kampaně je soutěž o více než dva tisíce cen a hlavní
výhra v podobě Renaultu Clio RS Line.