 
	
V Cannes bodovala kampaň 13 minut, získala stříbro
				Kampaň 13 minut České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR vybojovala
na Cannes Lions stříbrného lva v kategorii PR.
		
		 
	
				Kampaň 13 minut České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR vybojovala
na Cannes Lions stříbrného lva v kategorii PR.
		
		 
	
				Absolutním vítězem soutěže Lemur 2022 se stal projekt agentury PRAM
Consulting, ocenění za přínos oboru patří Vladimíru Bystrovovi.
		
		 
	
				Grand Prix soutěže Výroční ceny České eventové asociace putuje do
Metronome Production za multižánrový koncert.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Výzkum
				Jako nejlepší novinku roku 2022 vybrali spotřebitelé produkt Tuňák celý
s extra panenským olivovým olejem Franz Josef Kaiser od společnosti Gaston.
		
		 
	
				Kyjevský mezinárodní reklamní festival, přes nějž bylo možné letos
podpořit ukrajinský reklamní průmysl, oznámil vítěze.
		
		 
	
				Tým Vojtěcha Lukáče a Jana Trpkoše zvítězil v jarním běhu soutěže
OMD Creative Challenge.
		
		 
	
				Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se
176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích.
		
		 
	
				Letošní ročník soutěže Effie Czech Republic se zaměří na digitální
marketing.
		
		 
	
				Nová show je už teď dostupná v nabídce platformy Voyo, od neděle
5. června se objeví také v televizním vysílání hlavního kanálu Nova.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Lidé
				Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky
17. ročníku soutěže Marketér roku 2021.