SodaStream chce kampaní vytrhnout lidi ze stereotypu

SodaStream upozorňuje aktuální kampaní na nové portfolio produktů. Kromě udržitelnosti komunikuje i možnost vymanit se ze stereotypu.

Pá 7. července 2023 06:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25309/sodastream

Fullscreen Sdílet

/media/25308/sodastream_vizuál_na-šířku

Fullscreen Sdílet

SodaStream spouští novou kampaň na podporu nového portfolia produktů, které byly na trh uvedeny v květnu. Kromě udržitelnosti přidává značka ke komunikovaným benefitům přípravy domácí perlivé vody také socializaci a příležitost vymanit se ze stereotypu a každodenní rutiny.

Kampaň staví na televizním spotu s claimem „Objevte svoje vlastní perlivé osvěžení!“, jenž má motivovat k sebevyjádření, kreativitě a socializaci. Ambicí značky je posunout vztah se zákazníkem do osobnější roviny, a to na bázi pozitivních zážitků a emocí.

„Nová generace výrobníků perlivé vody má punc udržitelnosti, modernosti a prémiové kvality. Zároveň však chceme našim zákazníkům připomenout, že SodaStream není jen elegantní způsob, jak se vyhnout tunám plastového odpadu z jednorázových lahví. Je to originální životní styl, který je udržitelný, ale zároveň pestrý, stejně jako možnosti pitného režimu, které jim SodaStream nabízí,“ vysvětluje Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika. 

Komunikace je součástí nové strategie SodaStream „Push for Better“, která ukazuje, jak malé změny v chování jednotlivců mohou vyvolat proud pozitivních změn s efektem pro celou planetu.

V televizi bude nasazen spot ve dvou různých stopážích a to na stanicích skupiny Prima a České televize. Rovněž SodaStream využije sponzorské vzkazy. Dále kampaň poběží v rádiu, na internetu a sociálních sítích, kde bude spolupracovat s influencery, a také v místě prodeje. Součástí jsou i PR aktivity.

-stk-

# reklama # kampaň # SodaStream # udržitelnost # výrobník # perlivá voda # socializace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.